Modell för en dag

Idag har jag, Jonathan, Udda, Anneli, Peter och Petra varit på modell för en dag och tagit lite bilder. Jag gillar egentligen inte sånt för jag gör mig verkligen inte på bild men Anneli tjatade på mig så jag tänkte att va fan, det kostar ju inget att testa i alla fall ;)
Det var riktigt roligt faktiskt, framförallt att få bli sminkad av ett proffs :) Blev så snygg så ;) Och Jonathan tyckte oxå det var roligt faktiskt, även om det inte syntes på hans bilder ;) Han var något svårflörtad ;) Men han skötte sig bra och det gjorde Udda med. Blev lite drygt 90 bilder. DYRA var dem så det fick bli 11 som följde med mig hem, 10 och 1 på köpet ;) Så till bilderna :)













//Malin

Kommentarer
Postat av: Helena&Sakura

Vilka fina bilder :)

2012-05-06 @ 19:03:04
URL: http://sakurauddefors.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0