Greyhound park Borås

Idag har jag och Udda varit på "valpträff" på greyhound park i Borås :) Tre uppfödare, min egen Nota's Crew, syrrans Idomic's och så McTools. Upplägget var som sådant att vi skulle ha lite teori, vilket blev lite ;) men inte mig emot, och så skulle vi få prova släphare och även fast hare för den som ville :) Dessutom ingick fika och lunch och givetvis massa mingel med alla trevliga whippetägare ;) Och inte nog med det så hade vi alla beställt bra väder vilket vi fick med råge! Ca 18 grader varmt och strålande solsken!! Härligt! Och vilken dag det blev! Jag svävar fortfarande på små rosa moln av välbehag och lycka :) Så himla roligt och så himla trevligt! Det gjorde ni bra uppfödare ;) Lite dålig på namn där ;) Ja min egen kan jag ju så klart men ingen nämnd och ingen glömd ;)

Udda gick såååå bra på banan! Så stolt över min lilla nippertippa :D Sprang som om hon aldrig gjort annat :)

Kameran var så klart med denna dag vilket genererade i nästan 1000 bilder :-O De absolut bästa och roligaste kommer här sen ska jag försöka fixa ett webbalbum där resterande kommer finnas så småning om, meddelar senare om detta. Nu får ni titta och njuta :)) (Vet inte vad alla hundar heter så jag namnger bara dem jag kan, hoppas ni har överseende med det ;) )

Veronicas Buddy







Veronicas fina Keeper







Uddas bror Milo

Keeper





Finaste Udda ;) Inte partisk alls ;)

Udda



Udda för första gången på banan

Udda

Udda

Syrrans Idun



Michaelas Luna

Luna

Luna

Luna

Var tog trasan vägen?!

Systrarna Luna och Sakura

Whippetrace

Whippetrace




Syrran hade videokamera med sig och har filmat Uddas lopp, men det är hemma hos henne än så länge så ni får hålla till godo med ett yttepytte litet klipp från min mobil ;)

Nu ska vi sova jag och Udda, vi är helt slut efter denna supertrevliga dag! Tack än en gång!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Michaela Olsson

Härligt Malin, å värmer ett uppfödarhjärta att läsa att du (å Udda) är så nöjda med dagen, länkar vidare till dig från mig =) KRam!

2012-05-01 @ 21:57:18
URL: http://www.notascrew.rular.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0