Udda 1 år

Bättre sent än aldrig kommer nu inlägget om Uddas födelsedag ;) Anledningen till dröjsmålet är att min kamerabatteriladdare försvunnit så jag har inte kunnat få över bilderna från kameran till datorn för batteriet varit dött, men idag har jag köpt en ny laddare så nu kommer bilder från Uddas 1-årsdag :)

23/3 fyllde min lilla kråka 1 år alltså :) Herre gud vad tiden går fort! Tänkte först bjuda på lite bilder från året som gått. Mycket har hänt sen Udda flyttade till mig :)

8 veckor och precis hemkommen, här tillsammans med Tiili

Doris adopterade Udda och blev även hennes bästis

Här bjuds det på mjölk ;) 10 v

En katt bland hermelinerna, lite Udda i gänget ;) 11 v

Inte randig, 13 v

Randig, 13 v

Udda med på jobbet, lilla assistenthunden

Snygge Dayton på besök, 3 mån

Udda med på staffespecial i Gränna, 4 månader


Udda med kompisen Fix, 5 månader

Full fart, 5 månader

Uddas andra kompis, Kissen, 6 mån

7 mån

Udda, jag och Jonathan flyttade från Mularp till egen lägenhet, 8 mån

Julafton, 9 mån

Idun och Udda leker, 9 mån

Nyårsafton hos husse

11 mån


Så fyllde hon då 1 år och detta firades med paket och tårta :)

Svårt det här

Vad kan det va här i då?!

Lillhusse hjälper gärna till och öppnar

Aha, en gris

Den är min säger Udda

Udda gillar sin gris

Jonathan fick oxå paket, som han själv var med och slog in ;)

En raggarbil så klart :)

Uddas tårta

Den tänker hon inte dela med sig av ;)

Mums


//Malin

Kommentarer
Postat av: Anneli, Chico o Yra

Grattis Udda i efterskott!!

2012-03-27 @ 09:26:49
URL: http://www.bokskogens.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0