Licenslopp nr 2

Jaha, då har min lilla kråka gjort det igen :-D I lördags, den 2:e juni, drog vi återigen till Kvänum för LC-träning. Skulle egentligen inte varit med på träningen för att jag skulle jobba, men eftersom min brukare, tyvärr, hamnat på sjukhus kunde jag kompa två timmar så jag hann med en träning, och det var ju tur det ;-) Vi kom nämligen hem med ytterligare ett godkänt licenslopp!!

Udda startade dagens träning med att gå som testhund på banan, vilket jag tyckte var bra, så hon fick lite extra träning på trasan ensam, som hon verkligen behöver, eller not ;-) Hon är precis fullständigt galen när vi kommer dit och vet precis vad som ska hända. Och när hon nu dessutom får på sig munkorgen så vet jag inte vad jag ska säga om henne ;-D Hon skäller, gnäller, hoppar på bakbenen som en kängru, försöker backa ur halsbandet, ja hon gör allt för att komma loss så hon får ta luren! Hade kameran med denna gången så vid testloppet släppte Beckan Udda så jag kunde filma och vid licensloppet släppte kennelmamman Michaela henne så jag kunde filma det med. Se och njut mina damer och herrar på min underbara, älskade lilla kråka när hon springer som en tok ;-D



Och så licensloppet. Hon är den hunden med rött täcke och stödhund är Veronicas Buddy i blått.



//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0