Nya tag

Nu är det jädrar i mig skärpning som gäller 😁 Jag vet att jag skrivit det förut med men nu är det verkligen det som gäller för så här kan vi inte ha det 😉 ja, alltså vi kan inte äta så här och inte röra på oss så lite. Både jag och Perra har gått upp och äter alldeles för mycket gott så nu jävlar 😉 Bara jag blir frisk från min förkylning ska mina minuter på funbeat upp igen och då inte med långsamma promenader utan powerpromenader och ordentliga cykelturer är det som gäller framöver 😄 Och nu SKA det ske. Jag har börjat redan men pga att jag är så förkyld så kan jag inte dra på tempot som jag vill än, då blir jag väl aldrig frisk. Men jag börjar lugnt nu så kan jag öka successivt så fort jag är ordentligt frisk. Nu SKA det gå!!! Heja oss 😉 //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0