iPhone

Jaha då har även jag trillat dit i iphoneträsket ;) Har varit helt emot dessa enorma mobiltelefoner som inte går i fickan för fem öre men nu när jag sitter här med min egen och faktiskt bloggar via den kan jag väl inte annat än erkänna att det är en förbannat bra mobil ;) Jag tycker fortfarande den är för stor men det kanske jag vänjer mig vid. Det jag däremot inte gillar alls är att jag inte kan föra över musik direkt från datorn till mobilen som jag kunde med den gamla :( Kommer förmodligen inte vänja mig vid just den grejen tyvärr. Annars är jag supernöjd och den funkar kanon. Ännu bättre är det ju att jag dessutom mer än halverade min mobilräkning! Ibland är det bra med tre ;)

Från det ena till det andra så har jag en magsjuk Udda hemma :( Köpte såna där ben som tar bort tandsten på ö i b, den billiga varianten och uppenbarligen tålde hon dem inte :( Två nätter på raken nu har jag fått gå upp en gång i timman för att rasta henne :( Nu har jag kokat ris och kyckling så jag hoppas det gör susen så jag får sova i natt!

Har ju glömt att berätta att vi börjat träna lure oxå. Var i väg till kvänum för ett tag sen och körde uddas två första lopp. Hon var taggad som få och superkoncentrerad på trasan! Så efter andra loppet sa domaren som var med och höll i träningen att hon gott kan gå ihop med en annan hund nästa gång :D Kul!

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0