Tankar och funderingar :S

Usch ja, mycket tankar och funderingar har rusat genom skallen de senaste två veckorna :/ Som vanligt vad gäller mig så kan inte en sak i taget hända utan händer nåt händer allt på en gång och det funkar inte riktigt för mig :S Allt hade varit så mycket enklare att hantera om jag hade fått tackla en sak i taget och inte typ 17 saker på en gång :( Men nu blev det så, igen, att det liksom släpptes en bomb, enda fördelen är att när jag tacklat allt detta så kanske jag får några år igen utan bekymmer, eller åtminstone utan så mycket bekymmer! Usch, lät ju som hela jorden har trillat ner och hänger på mina axlar, riktigt så illa är det inte. Jag kan tyvärr inte delge några detaljer än då allt är så oklart men jag måste ändå få skriva av mig lite för att lätta lite på trycket! Men men, det ger väl sig så småning om. Jag kan inte säga att det går över till jag gifter mig, som mamma alltid sa till mig när jag var liten, för nu är jag ju redan gift och inte gick det över för det ;) men till slut kommer allt ge sig, det vet jag, det gör det alltid. Känns bara lite tungt när man är inne i alla problem. Men inget ont som inte har nåt gott med sig så vi får väl se vart det slutar ;)

Nu till nån roligare fundering, som jag heller inte kan ge så mycket detaljer om, men ändå ;) Jag smider lite planer inför framtida hundköp! Tror minsann att jag faktiskt hittat den "perfekta" hunden för mig efter Tiili sen. Jag vet, jag är ute i GOD tid, tanten är ju faktiskt bara 6 år, men man ska planera sina hundköp och det kan man inte säga att jag inte gjort den här gången i alla fall ;) Tror faktiskt att det kan bli riktigt bra! Mm, den som lever får se ;)

Ikväll ska jag och Udda börja viltspårskurs hos Christina på Idomics kennel. Detta är faktiskt en gren som jag inte kan någonting om men jag fick prova på det hos just Christina på hennes valpträff och det verkade så kul, och relativt lätt! Så nu ska vi alltså gå en kurs, jag och Udda. Kommer bli så kul! Älskar att testa nya grenar och aktiviteter med mina hundar så därför ska det bli extra roligt. Får väl se vad denna kurs genererar i, en viltspårschampion kanske?! :D

Nu råpluggar jag maxbetyg dagarna i enda oxå! 1 oktober så smäller det, då är det dax för mitt praktiska domarprov!! Spännande! Känns bra just nu, bara jag inte blir för nervös så jag tappar mina betyg, men jag har hållt på så länge känns det som så det mesta sitter, men jag pluggar varje dag ändå, man kan inte vara för säker!

Nehepp, så har man skrivit av sig lite igen ;) Nu är det dax för morgonrunda med dogsen.

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0