Mera bilder ;)

Ja, det blir nog en följetong detta ;) Men det är bara så att jag verkligen gillar min kamera och tycker det är så fruktansvärt roligt att fota så ni får helt enkelt stå ut med MASSA bilder ;)
 
Ingen superbild, förutom motivet ;) Duchess har nog blivit knäpp tror jag, hon ligger ALDRIG hos nån, men Udda duger tydligen!

En vacker höstbild!

Lille Ville som jag börjat "träna" lite. Söt så!

Fin!

Fina Humlan

Jonathan hoppar på Mårtens studsmatta

Bus-Myran

Fina Myran

Udda hakade på welsharna som åt äpple

Vackra Myran

Ha ha, alla bilder blir inte alltid "bra" ;)


De sista bilderna är tagna med mitt nya objektiv som jag är helt klart nöjd med!!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0