Livet från den ljusa sidan

Ja, nu gäller det att se livet från den ljusa sidan och att det faktiskt finns en lösning på allt det här. Jag är väl i och för sig en person som sällan eller aldrig ser problem utan ser bara lösningar. Men faktum är att i allt det här har jag sett en jävla massa problem, men mest pga yttre faktorer. Är jag helt opåverkad av nån annan så ser jag bara lösningar :) Nu börjar det närma sig 1 oktober vilket betyder att jag då har min lägenhet, sen ska den bara fixas iordning innan jag kan flytta in. Hoppas bara att detta går FORT! Jobbigt att bo under samma tak när man bestämt sig för att gå isär, men men, snart så :) Ska börja packa lite smått nu så jag slipper allt på en gång sen, gött att bara kunna ta sina lådor och möbler och bara flytta när det är dax! Låter kanske taskigt men jag tror både jag och Roger kommer må mycket bättre när jag väl flyttat, då behöver vi inte umgås fast vi inte vill det! Sen har det hänt lite andra saker i mitt liv som gör att jag mår riktigt bra stundom ;) Kommer inte delge någon info om detta än mer än att jag som sagt mår bra mellan varven! Håll till godo ;)

1 oktober ja, det innebär inte bara att jag blir lägenhetsinnehavare utan det innebär dessutom att det är dax för mitt praktiska domarprov :D Känns lite overkligt faktiskt! Detta är en dröm jag haft sen långt tillbaka som går i uppfyllelse :) Nu vill det bara till att bli godkänd oxå ;) Plugga plugga plugga plugga ;)

Var hos Anneli och red för ett tag sen igen. Har hittat världens underbaraste häst, mest för att hon är så jäkla snäll ;) Det värsta som kan hända är att hon stannar och vägrar gå ;) Men i nu sist travade jag faktiskt till och med! Kändes helt overkligt men jag var inte rädd en sekund, snarare tyckte jag det var riktigt roligt! Kommer bli kul nu när jag flyttar till Åsarp för då kan jag åka och rida oftare :)

Finaste Bolett <3


Nä, dax att sätta lite fart, har en del att göra kan man säga ;)

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0