Jaha...

Då har man påbörjat packningen. Köket står i lådor, det som jag ska ha med till Åsarp. Tur att inte allt i huset ska packas ner för fan vad grejor vi har! "Mitt" kök gick ner i två lådor och en ikeakasse ;) Men då kommer jag i och för sig få köpa till en del saker sen, men som tur är så har vi fortfarande dubbelt av mycket så jag kommer kunna flytta till lägenheten och börja bo och leva där utan att behöva köpa något alls! Det är inte dåligt det. Har som mål att jag inte ska behöva betala nåt i princip, för att spara så mycket pengar som möjligt. Hittills har det gått riktigt bra. Har samtliga möbler utom en säng till mig och en byrå till Jonathan, och samtliga saker har varit gratis! Mamma har lovat att betala min säng, älskade mamma! Och en byrå ska väl inte vara så svår att få tag på gratis heller ;) Skam den som ger sig, det här ska bara gå! Räknar ner dagarna till lördag nu, sen är det bara att räkna ner dagarna till flytt! Gör er redo vänner, för jag kommer behöva bärhjälp ;)

Pluggar, pluggar, pluggar massa maxbetyg nu! Måste sitta till lördagen. Är fortfarande några som bara inte vill fastna, men fan, det ska väl gå. Mm, så är det, och den inställningen måste jag ha!

Sover bättre och bättre nu, men fortfarande är det så att om jag vaknar tidigt på morgonen så kan jag inte somna om sen, men jag somnar på kvällen och sover som en stock hela natten! Har dessutom börjat äta ordentligt igen vilket jag oxå måste göra för att orka allt det här. Var väl visserligen skönt att man gick ner en del i vikt, men det är ju inga "äkta" kilon som försvinner egentligen. För att fortsätta mot mitt viktmål MÅSTE jag äta ordentligt annars går kroppen till slut ner på sparlåga och kommer inte minska nåt i vikt. Nu är det skärpning som gäller!

Nä, nu är det dax att ta tag i livet lite, massa packning kvar och annat som ska ordnas!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0