Vi vann!!!

Heja Tomten, vi är bäst ;) Idag har lag-DM i bruks ägt rum. Detta skedde på Lidköpings BK och 6 lag deltog, därav bland annat vi på Tomtens BK då. Jag och Tiili var egentligen inte uttagna till DM men fick hoppa in som reserver! Kul! Vi gick upp i ottan, jag, hundarna och Jonathan och begav oss till Lidköping. Vädret var verkligen på vår sida och solen har lyst hela dagen! Jonathan har skött sig såååååå himla bra och det har jag och min hund oxå ;) Mina medtävlande från klubben, Ina med Ärro pch Helena med Chippen, skötte sig ännu bättre och såg till att vi vann denna gången :D 818 poäng skrapade vi ihop! Tvåan hade typ 747, om jag inte minns helt fel, så det var med GODA marginaler vi tog hem segern! Yippi!! Det ska firas med tårta på klubben imorgon så välkomna alla :)



//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0