JAAAA!!!!

Nu är jag lycklig som få :D Trots allt tråkigt som har hänt i mitt liv det senaste känns det som att det, efter den här helgen och den här dagen, äntligen vänder :) Allt känns så jäkla bra just nu. Mitt hjärta klappar extra för en man, som jag nämnt tidigare, och efter den här helgen kan jag verkligen inte säga att det klappar mindre för honom <3 Underbart! Ni ska så småning om få veta vem det är osv men vi tar det lugnt och försiktigt ;) Och idag hände ytterligare en grej som gör att jag svävar än mer uppe bland de blå av lyckoruset! Jag blev godkänd som lydnadsdomare idag :D Inte nog med det så kan jag, om jag har tur, få flytta in i lägenheten till helgen! Vore så jäkla gött det med! Om inte annat så flyttar jag in senast den 1:e november, vilket är om en vecka, så nu ser jag verkligen en vändning i livet! Kommer bli så himla bra :D Det är jag helt övertygad om nu! Har en grej till på G, men det vet jag mer om imorgon. Får återkomma till det.

Nu ska jag gå och lägga mig, med ett STORT leende på läpparna kommer jag somna inatt! //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0