En scen från jobbet ;)

Jag har ju alltid mina hundar med till jobbet = världens bästa jobb ;) Hundarna uppskattar det dessutom, framförallt när det blir matrester över som de får dela på. Häromkvällen så blev det lite gröt över som jag delade upp i två tallrikar, en till Udda och en till Tiili. Tiili slukade sin portion snabbare än man hann blinka ;) medans Udda sakta och försiktigt slickade i sig sin gröt. Tiili tänkte då att va fan, den där kan jag väl äta upp den med och körde ner näsan i Uddas skål. Vad händer tror ni?! Jo, Udda morrar som fan och biter ifrån :-O Då kan man tro att Tiili skulle trycka till henne och bara fortsätta men icke sa nicke ;) Hon backade!! Ha ha, lite skojigt var det allt att se. Udda, 6 månaders whippet på ca 10 kg mot 6 årig malle på 30 kg! Det är power det ;D Sötnosarna!

Så har jag fått ändra mina planer IGEN! Hyresvärden ringde häromdagen, jag blev överlycklig så klart, tills han berättade att jag förmodligen inte kommer kunna flytta in förrän 1 november :S De skulle byta två golv och tapetsera istället för att måla nu :/ Typiskt! Enda fördelen, eller egentligen finns det två födelar, är att jag spar en hyra och jag får en fräsch lägenhet att flytta in i! Gött det i alla fall!

Sen var det där med det som gjorde mig extra glad, ja, vad ska man säga?! Tur att jag är en stark kvinna ;) Och att det desssutom finns annat som gör mig extra glad och som får mig att må bra :) Hemligt hemligt hemligt ;D

Nä, slänga sig i duschen nu kanske, ska iväg till Carina på Frisk hund och få lite el och biolight! Behövligt nu kan jag säga!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0