Udda :)

Måste ju börja med något som är riktigt roligt för min del, jag har fått reda på vilken valp som ska få flytta hem till mig om två veckor :D Det blir den som Michaela kallar för "Lillan". Nota's Crew Lookin Out My Backdoor (tryck på namnet för att höra den superbraiga låten). Udda ska jag kalla henne :) Kolla in MIN fina valp :)


Ja, det är Udda på båda bilderna, förstår ni nu varför hon ska heta Udda?! Sen tycker alla att jag är lite pucko som skaffar en whippet för en del tycker inte det hör ihop med mig, vilket kanske är sant, men den passar faktiskt mig mer än många förstår pga min ryggskada! Sen är det faktiskt så att jag alltid tyckt om vinthundarna, de är ju såååå vackra :) Åh, det ska bli så roligt! Min lilla Udda <3 Nu längtar jag massor ska ni veta. Jag förstår er som väntar på mig, att jag ska bestämma vilken valp ni ska få. Men det är såååå roligt när man väl får det sen, det kan jag lova ;)

Idag har valp 4 öppnat sina ögon :-O Han är först i gänget med detta men jag tror inte det dröjer länge innan samtliga har öppnat sina ögon. Mina fina valpar. Lite bilder, som inte finns på hemsidan så klart ;)
Jag är en valp, säger Jonathan ;D

"Pluggen", valp 4, valp 3, valp 1 och valp 5

Det börjar bli trångt i matbaren ;)

Skön stil, valp 1 och 3

Drömmer sött, valp 3


En kul grej till, jag har fått en ny arbetsplats. Min brukare gick ju bort för ett tag sen och nu har jag fått en ny! Det bästa av allt; man får ha med sig sin hund!! Blir ju superbra nu när jag får valp, då behöver jag inte krångla med det :) Så Udda får bli assistent-Whippet ;) Kommer bli sååååå bra!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Michaela Olsson

Beklagar sorgen över Gösta. Alltid lika tufft att behöva ta farväl av en vän <3



Udda är ett superpassande namn på den Lilla! Klockrent! Och toppen nyheter med nya jobbet, kunde ju inte bli bättre!

Kram

2011-05-07 @ 10:08:09
URL: http://www.notascrew.rular.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0