Trött, trött och åter trött

Har idag gjort dag två på min intro på mitt nya jobb. Själva jobbet i sig är inte speciellt jobbigt så men det som är jobbigt är att gå upp 5 på morgonen, börja jobba 7 och sluta 17.30 :/ Dessutom tre dagar i rad. Tur att jag trivs som fisken i vattnet på jobbet :) Jättemysig arbetsplats, mysig brukare och mysig personal! Vill stanna där för alltid ;) Imorgon går jag på mitt schema och jobbar, men det ska nog gå bra. Känns bra i alla fall!

Udda har varit med på jobbet dessa två dagar och det funkar kanon! Hon är ju så cool :D Idag har hon varit ute i princip hela dagen. Busat med pinnar, busat med mig, ätit och sovit i gräset :) Det bästa av allt, hon bajsar ute, yippi!! Har haft lite svårt för det här hemma men nu verkar det som det släppt! Hoppas det håller i sig! Nu är hon precis som jag DÖTRÖTT ;)

Finaste Udda på jobbet


Har tagit MASSA fina bilder på valparna oxå, men eftersom jag är så himla trött får ni allt vänta på dem ett tag till ;) Hoppas jag orkar lägga ut dem imorgon, men jag lovar inget!

Nu är det kvällskissning med Udda sen blir det sängen! //Malin

Kommentarer
Postat av: Michaela Olsson

Guuud så söta dom är dom små tjockisarna ute i gräset, ja dom är såklart söta inne med =) Å Doris är väl för gullig som låter Udda hälsa på i mjölkbaren! Gott att höra att hon sköter sig på nya jobbet! Kramar!

2011-05-31 @ 22:39:06
URL: http://www.notascrew.rular.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0