Köksbus

Hej och hå vad det går :D Kolla in alla mina 8 hundar som busar, nja, kanske inte Tiili då, i köket!
Åh, en rolig tant hälsar på, säger valparna

Udda ställer gärna upp och leker men behöver styras lite så hon inte leker för hårt.

Fina ettan

Trean som vi döpt till "Piplisa", kan ni gissa varför?!

Mamma på ingång, det håller de allt koll på ;)

"Pluggen" hittade en kulig leksak ;D

Finaste "pluggen"

Finaste Ettan

Äckliga kryp, tycker Tiili, vilket inte valparna bryr sig så mycket om att hon tycker ;)

En "hög" med trötta valpar efter busandet


Så måste jag bara få vara lite arg igen oxå. Skulle åka och handla på P.a:s idag, som jag brukar göra, och blir så jävla arg när det står MASSOR med bilar på familjeparkeringen som inte ens har en barnstol i bilen :( Blir ännu argare när det står en bil med en tant och en gubbe i som väntar på att få en sån parkering :( Jag vet inte men bilderna på parkersingsplatserna talat väl sitt tydliga språk, två vuxna personer med en barnvagn?!!! Jag skulle aldrig ställa mig på en handikapplats om jag inte var handikappad, det är ju jättepinsamt, är det inte lika pinsamt som äldre par att ställa sig på en familjeparkering då?? Usch, jag blir så jävla irriterad! Man borde vara tvungen att ansäka om tillstånd att stå på familjeparkeringarna precis som handikapp! Så, nu har jag fått ur mig det, skönt ;)

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0