Full rulle :)

Mina valpar är 4 veckor gamla idag. Det innebär att halva tiden har gått, redan :/ Att tiden kan gå så fort är ju helt otroligt egentligen. Nu är det full fart på valparna och har idag fått flytta till stora valphagen för att kunna röra på benen ordentligt :) Försökte ta lite bilder på dem uppställda men det var praktiskt taget omöjligt och det var inte lätt överhuvudtaget att ta kort på dem nu ;) På hemsidan hittar ni som vanligt bilder på dem små men bjuder på lite mer kort här så klart :) Lite kul att mer och mer se deras personligheter! Mest kul är det nog att "piplisa", valp nummer 3, piper lika mycket nu som hon gjorde när hon föddes ;D Så söt så! Börjar lära mig nu att det inte är nåt fel på dem när det låter från valparna, utan att det bara är lilla "Piplisa" som inte är nöjd ;) Valp 5 är en riktig morrhopp och morrar och låter så fort man tar i henne ;) Valp 4 är fortfarande minstingen i gänget och är väldigt aktiv. Valp 1 har jag inte riktigt kommit underfund med än men det kommer väl och "Pluggen" är en riktig filbunke som det ser ut nu :) Nu bilder på sötklickarna!
Nya hagen!

Valp 1, hane

"Pluggen", hane

"Piplisa", valp 3, tik

Valp 4, hane

Valp 5, tik

Hallå, släpp ut oss ;)


Lilla Udda då?! Ja, jag säger det igen och igen och igen JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅ NÖJD! Vilken mysig hund jag har fått alltså. Hon är ju inte rädd för något, möjligen lite försiktig i nya situationer, men det är ju bra. Drog igång gräsklipparen häromdagen och då lyfte jag upp henne innan för att hon inte skulle bli rädd och dra, men hon ville bara ner och springa ;) Hon har varit med en sväng på Rogers jobb, bilprovningen i Falköping, och även där går hon omkring som om hon alltid gjort det :) Hon går till och med på gallren, det gör inte ens Tiili frivilligt :D Härligt! Inatt har hon dessutom sovit hela natten. Lovade mig själv att hon inte skulle få ligga i sängen  och ni kan ju ana var hon har legat hela natten ;) I sängen så klart. Men eftersom hon sov hela natten får det nog bli så att hon får sova där hädanefter, till Rogers förtret ;) Vad gör man inte för de små liven! Har lyckats få massa fina kort på henne, bjuder på några här så klart :)
Inte bara staffar som har konstiga sovställningar :)

Full fart i trädgården!

Spanar på "storasyrran" Tiili

Fin!

Mm, som i mmaskros ;)

Alla mina fina hundar :)

En aningen storleksskillnad kanske ;)


Nä, nu är alla hundar kvällskissade och jag är jättetrött så nu får det bli sängen. Natti natti//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0