Bara massa whippar ;)

Idag har jag, Jonathan, syrran och Udda varit hos Christina på Idomic's kennel och hälsat på. Jag har inte sett dem valparna sen de var bara några dagar gamla så det var riktigt roligt att åka dit. Ja, det är klart det hade varit roligt även om hon inte haft valpar, alltid kul att tjöta med Christina :)
Vi fikade, tjötade skit och mös med hennes valpar innan vi tog på oss och gick ut för att släppa ut Udda ihop med hennes fyra huliganer ;) Udda var lite skeptisk först men kom igång rätt snart med att leka :) Sen var det full rulle, så klart ;)
Tog en MASSA bilder men bjuder på de "bästa" här.

Idomic's El Royal Tiffany "Tiffy"

Idomic's El Royal Tissot "Tisse"

En whippets bakisda ;)

Idomic's El Royal Rolex "Rolex"

Idomic's El Royal Zenith "Idun", syrrans valp

Udda och Idun träffas för första gången

Alla på Udda ;)

Snart var det full fart i trädgården!

Idun och Udda busar

Christina tog fram en trasa och Udda var inte sen på att hänga på och jaga och kampa med den!


Kan säga att det var en TRÖTT Udda jag hade med hem :) Men så kul att se hur de busar med varandra och hur roligt de har. Udda blev lite stor tyckte hon, hela 1,5 vecka äldre än de andra, och hade hög svansföring under hela leken och morrade som bara den :D Sötnosen! Men de var inte arga någon gång utan lekte bara. Kul! Ska bli riktigt kul när syrran får hem sin Idun så vi kan träffas och låta dem leka.

Nu är även jag trött kan jag säga. Ska upp till sista dagen på praktiken imorgon så nu säger jag godnatt. //Malin

Kommentarer
Postat av: Michaela Olsson

Vilken dag för Udda! Och att få vara den största whippeten fastän man är så liten, inte illa det =) Många fina kort fick du tagit med!

Kramar från oss!

2011-05-28 @ 23:30:56
URL: http://www.notascrew.rular.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0