12 dagar kvar ;)

Mm, nu är det bara 12 dagar kvar till min lilla Udda kommer hem :) Längtar faktiskt riktigt mycket efter detta, ska bli så spännande! Jag har anmält mig till valpkurs och grejor till hösten. Har inte gått valpkurs på många år men tyckte det var dax nu igen ;) Mest för att det är kul och gå kurs och kul att göra nåt tillsammans jag och Udda, utan de andra hundarna :) Sen är det ju en lite annorlunda ras att träna med, jag som är van vid hundar som inte vill annat än att göra som jag säger ;) Whipparna är ju inte riktigt så. En utmaning helt enkelt, men kul! Lite fina bilder på min lilla Udda :)

Udda är längst till höger

Låååånga ben ;)


Finaste Udda


Och mina valpisarn då?! Jo, samtliga har nu öppnat sina ögon helt :D Ska ta lite nya individuella bilder på dem imorgon när de är 2 veckor gamla så ni får se skönheterna. Och vad de växer, alltså jag slutar nog aldrig förvånas över hur snabbt de kan växa egentligen. Nu är de så pass stora att de har fått hela valplådan till sitt förfogande. Doris behöver ju lite mer plats oxå nu när hon ska ligga hos dem. Snart får ni gärna komma och hälsa på oxå, alla som vill ;) Men det är det väl ingen som vill ;) Hi hi. Herre gud vad tiden går fort. De är 2 veckor imorgon, nu ska de bara stanna i 6 veckor till, hm, det kändes ju lite sorgligt. Men jag pussar på dem varje dag så jag kanske överlever ;)

Tänkte dra igång på allvar med viktbloggandet och viktnedgåendet igen oxå. Har stått still, faktiskt, rätt länge på 68 kg, men nu när jag vägde mig sist så hade jag visst gått upp till 70 kg :( Inte bra. Men idag på praktiken jobbade en sköterska som inspirerade mig så nu jävlar ;) Fick ett riktgit gott tips som jag testat ikväll, kesella, äpplebitar och lite kanel! MUMS säger jag bara. Riktigt mättande med riktigt lite poäng! Så det fick det bli till kvällsmat. Nu kör vi!!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0