Ytterligare en utflugen

Japp, idag har ytterligare en buse lämnat boet. Idag var det Divas tur att flytta. Hon har flyttat till sin nya "flock" Lina med familj i Stockholm.


Nu börjar det verkligen bli tomt hemma. Men skönt på nåt vis för nu kan jag ägna mig åt mina egna hundar mer. Men de valparna som är kvar får nu följa med på våra dagliga upptåg. Idag har de fått åka med till syrran och hennes Idun. De busade som bara den och hade inget emot den nya miljön :) Sen fick de följa med hem till mamma och hennes Stumpan och även där busade de som bara den och brydde sig inget om miljön :) Härligt med så stabila små monster ;)

Nu på kvällen kan jag säga att de allt lever om som om de vore 5 stycken ändå ;D De bits, skäller, brottas, biter på saker, kissar på golvet ja typ allt man inte vill att de ska göra ;) Men de är så söta så det gör inte så mycket ;)

Nu är min ork slut för idag och imorgon är det jobb som gäller så då går vi upp i ottan. Natti natti //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0