Valpar kvar!

Jag har fortfarande 3 valpar som vill ha egna hem att flytta till om drygt två veckor! En tik, valp 5, som ska ut på helfoder till någon som är aktiv och bor relativt nära oss. En hane, valp 1, som är ganska så tuff som vill komma till någon med lite hundvana och gärna utstillningsintresserad. Och en liten fin hane, valp 4, som jag tror kommer gå riktigt bra på utställning som är ganska mild i sitt sätt!

Tiken, valp 5, Phalokopias Elland


Hane 1, Phalokopias Alford


Hane 4, Phalokopias Dover

De är väl inte söta alls ;) Vill ni veta mer om någon av dessa godingar så är det bara att slå mig en signal, eller maila. Telnr. 0739-957160, mail: [email protected]
//Malin


Kommentarer
Postat av: Ida

Såhär får man faktiskt inte göra! Tur för mig att jag redan tingat en valp till i vinter.. Annars hade jag släpat hem alla tre =)

2011-06-05 @ 08:40:31
URL: http://cronebäck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0