Sovmorgon...

...till 5.30 fick jag imorse ;) En hel halvtimma längre fick jag sova idag mot igår ;) Har ju gått upp 5 de senaste dagarna och det verkar som valparna redan vant sig vid det för nu vill de gå ut och få mat vid den tiden, åtminstone så låter det som det ;) Men de är för söta så det går bra faktiskt. De kissar och bajsar gärna ute nu och några av dem klarar till och med trappan själv nu så de kan sköta det lite själva om man är inne och har dörren öppen! Gött! Äter som hästar gör de oxå ;) Herre gud, det går åt mat som hejsan, men men, det är ju snart bara två veckor kvar så de får så gärna äta. 
Idag har de varit ute hela dagen än så länge. Var bara inne efter kissningen på morgonkvisten, när vi sen gick upp vid åtta så fick de vara ute. Men jag har fått flytta ner dem till nedre delen av trädgården för det blev för varmt uppe vid farstubron. Nu ligger de på en fäll på trätrallen och sover så gott, ja inte Udda förstås hon måste ju hålla lite koll när jag är och fotar ;)


Fick idag mina efterlängtade halsband jag beställde för en månad sen oxå! Blev lite irriterad men när jag fick upp halsbanden och såg hur fina de var så la sig irritationen kan jag säga! Kommer bli ett till Udda när hon är stor sen med! Halsbanden är från minxdesign.


Nu kommer strax lite besök av Helena med dottern Rebecka. Ska sluta mina blå i 5 minuter först, måste passa på när jag är själv ;) //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0