Så stolt

Jag är sååååå stolt över min mallefjant <3 Ibland har hon liksom kopplat på hjärnan från början när vi tränar och då funkar allt så himla bra vilket det gjorde idag när vi tränade :D Började med att skicka till konen, perfekt på den och stannade så fint. Skickade vidare till runta vilket hon oxå satte klockrent! La sig längre in i rutan till och med än vad hon brukar, härligt! Sen körde jag dirrigeringsapporteringen och började med att skicka henne på apporterna medans jag stod vid konen jag med och hon satte det så bra! Sen ställde jag henne vid konen och backade 10 meter och skickade och det strulade lite först men efter lite stannanden så tog hon rätt. Tog en paus lite från det momentet och körde vittringen vilket hon gjorde så jävla snyggt!!! Luktade, luktade och luktade för att sen ta rätt :D Gött! Körde apporten igen efter det och denna gång som helt moment och hon bara gjorde det :-O Utan några som helst problem! Sen gjorde vi inkallningnen och hon gör den tillfredsställande så jag är nöjd. Tog fjärren efter det från 15 meter direkt och hon gjorde även denna utan strul och problem och dessutom utan att flytta sig nämvärt! Testade en ruta igen efter detta men från andra hållet och gjorde det som ett helt moment fast jag kallade inte in och ja, som allt annat så gör hon det så tjusigt! Avslutade med ytterligare en vittring som hon sätter lika snyggt som den innan :D Går och lägger mig med ett STORT leende på läpparna :D :D :D


//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0