Bakdöma, Udda 10 v och massa annat ;)

Igår var det en fullspäckad dag. Först jobbade jag mellan 7-17 och direkt där efter åkte jag och Udda till Mullsjö BK för att bakdöma. Var ju verkligen rätt dag att bakdöma på om man bortser från den långa arbetsdagen innan då för solen sken och det var hyfsat varmt! Kändes riktigt bra gjorde det oxå. Behöver inte riktigt tänka lika mycket nu när jag ska sätta betyg utan de kommer mer och mer spontant :) Gött! Men jag har hela sommaren på mig att bakdöma innan jag ska döma upp och det känns bra. Då har jag gott om tid på mig så jag slipper stressa :)

Igår blev lilla Udda 10 veckor oxå :D Kan säga att hon har skjutit iväg på höjden som attans ;) Långa skanker, tunn kropp och stora öron har hon just nu ;D Så söt så :)


Det är så härligt när det är så bra väder ute så valparna kan vara ute större delen av dagen! Så nyttigt för dem :) Och de uppskattar det kan jag säga. De kissar, bajsar, busar och äter ute nu. Mysigt! Dessutom brukar jag slänga ut ett antal nävar mat på gräset och plattorna så de får "leta" mat oxå. De får använda näsan lite och de verkar gilla det faktiskt!
Tiili har "offrat" sig lite idag och försökt leka med de små lite ;) Går inte så bra, men hon försöker ju i alla fall vilket är bra. Valparna fattar inget men de blir i alla fall inte rädda för henne :)
Vi har haft besök av eventuell valpköpare idag oxå. En jättetrevligt tjej från Trollhättan så vi får se om lille Alford flyttar dit sen :)
Självklart har jag tagit massa bilder på sötnosarna. Se och njut :)











Idag har jag och Udda varit hos syrran som har fått hem sin Idun :) De fann varandra direkt :) Massa bus blev det och en del bilder, så klart ;)











Dax för sängen nu. Hoppas inte valparna väcker mig 5 som de gjorde imorse ;) Imorgon är det soptippsdag annars. Här ska röjas ;) //Malin

Kommentarer
Postat av: Michaela Olsson

Härliga kort Malin!!!

2011-06-03 @ 23:02:43
URL: http://www.notascrew.rular.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0