7 veckor och USKA

Vart tar tiden vägen? Vad är det som bestämmer när tiden ska fort och när den ska gå sakta? För mina valpköpare, som väntar på sina bebisar, går tiden förmodligen alldeles för långsamt och för mig, som har tusen saker att göra och valpar som snart ska flytta, går tiden alldeles för fort ;) Nu är i alla fall valparna 7 veckor och om ett par dagar flyttar de första valparna till sina nya hem :) Det är med både sorg och glädje de lämna mig. Med sorg för att alla har tagit en del av mitt hjärta, de är ju så goa :) Och med glädje för att jag kommer hinna med mina egna hundar och jag slipper städa sjuttielva gånger om dagen ;) Alla har fått jättebra nya hem så det kommer bli så bra! Lite bilder på mina pluttar <3

Ellan vill helst inte vara med på bild ;)

Tyson med världens största näsa, så söt så ;)

Blä på er, säger Diva ;)

Åh, klia på magen är skönt, tycker Pluggen

Mm, den här tummen är delikat, tycker Opie

Fick riktigt fina bilder på mamma Doris idag med, men ni får nöja er med en ;)


Idag blev jag färdig med min utbildning oxå! Så gött! Har tagit lång tid för att jag fick ta paus emellan men nu är jag färdigutbildad undersköterska (USKA) :D Får nog allt bli lite firande i helgen. Har ju trots allt gjort färdigt två gymnasieutbildningar nu ;) Så nu kan jag ta hand om både folk och fä ;D
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0