Phalokopias Elland "Ellan"

Hoppsan, nu har jag visst legat på latsidan igen ;) Blir så när man skaffat androidmobil och det är bra väder ;) Här kommer i alla fall en liten uppdateriung från min lilla Ellan i Skåne.

Efter rapporter från Mathias, som är Ellans fodervärd, så sköter hon sig jättebra. Hon fann sig i hemmet på en gång och efter att ha fixat mötet med hans två mallar på egen hand, med sitt braiga hundspråk, så svassade hon runt ägorna för att kolla läget med två mallar på släptåg :) Sötnosen!


Ellan har en liten egenhet, hon vill inte kissa ute om det regnar ;D Ha ha, det hade inte jag heller velat, men med lite övertalning och ett koppel så gör hon det dock ute ;)

Ellan har bra föremålsintresse redan och kamplusten är det absolut inget fel på, undrar om hon brås på sin mamma ;)


Man blir trött av att leka med två mallar :)


Ellan är såååå fin <3


Ellan trivs hos sin husse <3


Konstigt att man alltid har fler bilder på sovande valpar ;)


Roligt att det går så bra för valparna i sina nya hem. Men jag har fått dåligt med bilder förrni ;) Nu får ni skicka bilder så alla valpar får uppdateringar i bloggen ;D
Glöm inte att vi ska ha valpträff den 10:e september, alla har inte svarat på mailet om ni kommer, så gör gärna det så jag kan planera mat/fika för dagen!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Lina och Diva

ja det är helt okej Diva är lika dan hon vill inte alls vara ute om det regnar

2011-07-23 @ 14:59:15
URL: http://divadenfina.blogg.se/
Postat av: Novie

Hahaha Tyson är likadan, han vägrar :D

2011-07-23 @ 17:14:45
URL: http://tysonthedog.blogg.se/
Postat av: Micke

Opie får bäras ut och sättas under ett träd om han ska kissa när det regnar. Sedan får man bära ut honom igen under protest om han ska göra nr.2. Bilder kommer, jag lovar.

2011-07-24 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0