Opie, Ellan och Borås djurpark

Ja, här var det lite dåligt uppdaterat ja, skäms på mig ;) Har bara haft typ arslet fullt det senaste så jag har haft varken tid eller lust att sätta mig vid datorn. Sen har vi ju haft toppenväder oxå vilket oxå gjort att jag inte velat sätta mig. Men här kommer en liten uppdatering om vad vi gjort det senaste. Kommer mera uppdateringar imorgon sen ;)

Den 2/7 flyttade Phalokopias Alford "Opie" till sin nya flock Micke med familj i Lidköping! Vi önskar honom och familjen lycka till!

Min älskade lilla Phalokopias Elland "Ellan" flyttade idag till sin fodervärd Mathias och hans flock i Kristianstad. Vi önskar Ellan, och flocken ;) lycka till!


I onsdags, den 6/6, var vi i Borås på djurparken. Det var en riktig toppendag med härligt väder, lagom med folk och vi fick se alla djurslag utom lodjur och gepard! Tog nästan 300 bilder när vi var där men jag bjuder inte på alla här tror jag ;) men några kan ni få se :)

"De har lång-långa ben" säger Jonathan ;)

Fin, vad det nu är ;)

Afrikansk vildhund - den bilden är jag stolt över :D

Ytterligare en bild jag är nöjd med!

Mina hjärtan!

Zebra

En av strutsarna spanade in oss hela tiden ;D

Tur att det fanns lite lekplatser så Jonathan fick leka emellanåt oxå ;)

Oj, vad är detta för djur ;D

Söt!

Fikapaus med massa nyttigheter!

Rogers kusin ;)

Ännu en bild jag är riktigt nöjd med!

Tur ingen har en sån röv ;D

Ja, ytterligare djur jag inte vet vad det är

Söta bebisen!

Noshörning

Alla fina lejonen

Maffig!

Mycket stolt över den här bilden då :D

Fin brunbjörn!

Once in a life time-bild!

Sjölejon

Mera kuliga lekplatser ;)

Fina järven!

Älgarna slappade i skuggan

Pingvinbebis

Tvättbjörnarna

Så fin kossa :)

En supertrött Jonathan efter en heldag i Borås ;)


Nu är det natten, men imorgon kommer det mera uppdateringar, det lovar jag!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0