Träningsstim :)

Ja, nu jävlar säger jag bara. Inte nog med att jag tagit tag i min vikt, kanske legat lite på latsidan sen jag träffade Perra ;) , men nu har jag faktiskt tagit tag i det ordentligt! Gick upp 2 kilo när jag träffade Perra pga alla mysstunder framför tv:n och all god mat vi äter, men nu får det bli mysstunder framför tv:n med nyttig mat ;) Men nu har jag dessutom kommit in i värsta träningsstimmet oxå :D Jag går ju mycket med Udda och brukar försöka ligga i lite så man får bra motion, men nu har jag promenerat så mycket det senaste att jag knappt blir varm efter 30 min rask promenad så jag tänkte va fan, nu kör vi och så började jag springa :-O Inte likt mig, jag vet, men vad fan, har man startat om livet på nytt med allt annat kan man väl starta om med ny motionsform oxå :) Jag springer än så länge inga hela rundor, har ju precis börjat, men kör intervallträning. Än så länge inga långa såna heller utan springer typ 3 lyktstolpar och går 2 ;) Ibland blir det längre och ibland kortare, men försöker då dra på lite på farten. Låter löjligt kanske, men det känns jävligt bra!! Och en kollega, och numera även nära vän, som tränar mycket löpning hejar på mig och tycker att det är en riktigt bra start :D Framför allt för att man inte ska ta ut sig för mycket på en gång, få ont och sen lägga ner. Det kommer INTE hända :) Som sagt så känns det så jäkla bra så nu är det bara att köra på!
Har gått ner mina 2 kilo jag gått upp, men nu ska jag fan i mig ner de sista 5 oxå! Nu lägger jag verkligen ner hela min själ i det här så det vore väl fan om det inte skulle gå nu!

Från det ena till det andra, nästan i alla fall för en grej från föregående stycke hänger kvar ;) Perra så klart ;) Jag är såååå lycklig just nu och det tack vare denna underbara man <3 Han får mig att må så jäkla bra, får mig att känna mig som en riktigt kvinna, som jag ju faktiskt är ;) Dessutom funkar allt så bra runt om honom oxå vilket oxå gör att jag är lycklig! Jonathan tycker om honom, mina föräldrar tycker om honom, åtminstone har jag fått den uppfattningen ;) , Udda älskar honom, och jag med <3 Kan liksom inte bli bättre, eller jo, sonen, Perras son alltså, och jag kanske kunde komma lite på bättre fot. Men det är ju lite känsligt där. Han är 20 och jag 28, lite konstigt kanske, och känsligt. Det ger sig med tiden, det är jag helt övertygad om. Hur som helst, jag är lycklig och den känslan kan ingen ta ifrån mig :D

Nya jobbet då? Jo, det går som en dans och jag trivs! Känner ju inte brukaren och övrig personal än riktigt men det känns bra och tror det kommer funka riktigt bra. Vad som är ett stort plus dessutom är att Udda får följa med till jobbet!! Yippi! Nu blir hon assistenthund igen :) Nu slipper jag oroa mig för var jag ska göra av henne när jag jobbar, skönt!

Nähepp hörrni, nu är det minsann dax för sängen. Sov gott och dröm sött ;) det ska jag göra ;) //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0