Säsongens första snö :)

Inatt kom den, säsongens första snö! Jag fick julkänsla direkt :) Älskar verkligen när det är snö ute :) Jonathan var helt lyrisk han med, trots febern, och tjatade sen han vaknade vid sju imorse om att han ville gå ut, så till slut fick jag helt enkelt ge med mig och gå ut en sväng så han fick leka lite :) Och det var precis vad han gjorde, lekte LITE. Han var relativt pigg inne men när vi kom ut märktes febern av mer och han orkade inte mer än 20-30 minuter :/ Stackarna men kul hade han nog ändå tror jag allt! Fick så klart med kameran ut så det blev nästan 300 bilder ;) Typiskt mig. Men jag bjuder på de "bästa" här ;)

Uddas första snö :)





Jonathan "leker" lite i snön















Jonathan och Udda leker


















//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0