Ladies night out :)

Ha ha, japp, i lördags gjorde jag, mamma och syrran stan osäker ;) åtminstone parken och bowlingen. 
Min fd kollega frågade mig för ett tag sen om jag inte skulle med ut och dansa den 17:e?! Lasse Stefanz skulle spela och jag hade inte varit ute på evigheter och dansat, så jag tänkte va fan, kör bara :) Frågade mamma om hon inte skulle hänga på och hon pratade med syrran så, så blev det. Mamma, syrran och jag träffades hemma hos mamma, drack lite vin, och gick sen till parken :) Jag hann väl inte mer än få av mig jackan innan jag blev uppbjuden :) Riktigt roligt, men oj vad ovant det var :P Sen fick jag dansa mer än vad jag hade tänkt ;) Ha ha, men det var roligt! Lars, min fd kollega, bjöd oxå upp så klart så jag fick se vad han gick för ;) Han som är van ;) Riktigt roligt hade åtminstone jag, mamma och syrran tyckte väl det var så där. Syrran fick inte dansa alls och mamma bjöd själv upp för att få dansa nån gång i alla fall. Så i pausen, vid 23, gick vi därifrån. Vid det laget var det en hel del fyllon på plats, vilka inte var så roliga att vare sig dansa med eller träffa på :S Syrran kom på, när vi skulle gå, och det visste jag ju egentligen oxå, att The Liptones spelade på bowlingen, så vi gick hem till mamma så mamma kunde hämta bilen så körde hon oss dit. Mamma var nöjd över kvällen där och släppte av oss bara. Kvällen fortsatte i samma roliga anda och jag hade riktigt kul hela kvällen :D Det var länge sen vi var ute, jag och min syster, och att allt bara var sååååå bra gjorde inte saken sämre :) Vi MÅSTE göra om det här snart igen :)


Denna helgen var det även slutspel i FT-ligan på bowlingen. Fredagens första match gick kanon för E street band, med andra ord Perra och hans lagkamrat Jan! De gick vidare till omgång två och även där spelade de superbra vilket gjorde att de tog sig vidare till lördagens spel :D Kul! Så lördagen inleddes på bowlingen, men tyvärr spelade de inte lika bra som på fredagen så de blev utslagna. Men ändå roligt att de tog sig så långt :D De är så duktiga :) Nästa år har Perra en ny lagkamrat och kommer få spela i elitserien :) Det ska bli kul att följa dem till våren. 300-serien ligger nära nu så jag hoppas få se den första när vårens säsong börjar ;P

Och mitt motionsstim bara fortsätter :) Känns så jäkla gött att det inte längre känns jobbigt och trögt att gå ut och springa! Och inte nog med att vi får motion, jag och Udda, vi får titt som tätt även träning på diverse hundmöten och får tack vare allt mycket kommunikation med varandra! Så kul. Ska bli riktigt roligt till våren sen, när jag är igång ordentligt med mitt springande och vi dessutom kan börja träna lydnad och agility utomhus :) Det ser jag verkligen fram emot! Men närmast nu ser jag fram emot julen med mina nära och kära och efter det flytt in till stan :D Härligt att allt flyter på just nu! Jag bara njuter :)

//Malin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0