Hurtig jävel ;)

Jag har alltid tyckt, när man sett nån som varit ute och sprungit vid konstiga tider typ söndag morgon eller sent på kvällen, att det är en sån där "hurtig jävel". Men så blev jag lite full i skratt när jag var ute och gick en rask promenad förut vid 21-tiden, utan hund, jag har ju för fan själv blivit en så där hurtig jävel själv :D Fråga mig inte hur det gick till ;) Får fan lite ångest om jag inte kommer ut och får en rask promenad eller en löprunda någon gång på dagen! Men faktum är att det känns så jävla bra när man varit ute på den där turen. Man blir mycket piggare och man rensar huvudet från tankar, riktigt gött :) Dessvärre får jag hålla igen lite på träningen för att mina leder och muskler inte ska gå sönder :/ Jag skulle vilja ösa på mer, springa oftare, längre och tuffare, för att jag orkar det nu känner jag, men samtidigt känner jag att om jag skulle göra det så skulle förmodligen min kropp gå sönder och det vill jag verkligen INTE! Har hela tiden min bästa väninna Ingela i bakhuvudet, som har två trasiga vader! Jag vill absolut inte att det ska hända! Så därför kör jag fortfarande mina korta rundor med korta intervaller när jag springer. Men oftast så blir det en runda på morgonen och en på kvällen så i det stora hela blir det rätt mycket ändå. Förutom idag som har varit en riktig slappardag! Skönt det med faktiskt. Bestämde mig i morses för att jag inte skulle göra nåt idag, inte ens gå nån "vanlig" promenad, det höll tills jag kom hem från att ha varit barnvakt åt Annelis barn ;) Då kom den där "ångesten" över mig igen och jag var bara tvungen att dra på mig träningskladerna och gå ut :) Udda var jättetrött efter att ha busat med alla hundar hela eftermiddagen så jag passade på att träna på att lämna henne lite och så blev det 20 minuters rask promenad :) Sååå gött! Och det var under den promenaden som jag kom på mig själv, att jag faktiskt blivit en hurtig jävel ;)

Imorgon ska jag till bästaste Carina och få lite el i ryggen igen. Det behövs kan jag säga! Varit rätt mycket runt mig en period nu så ryggen är verkligen inte vad den borde :( Tur att elen funkar så bra. Då kan man lätt åka den timman det tar ner till Jönköping ;) Nu ska vi göra två flugor på smällen och handla lite på ikea oxå, jag och Perra, smidigt :)

Nä, sängen nu. Klockan ska ställas på halv sju, så jag hinner med en löprunda innan jag ska åka imorgon bitti ;) 9 ska vi vara i Jönköping ;)

Natti natti/ "hurtig jävel" ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0