Kom i form - v. 1

Igår startade jag min första vecka med Kom i form från Må bra :) Nu får det vara slut på sommaren, i alla fall vad gäller fikande, glassätande, grillande och öldrickande ;) Jag har gått upp en del under sommaren men så fick jag en sån bra liten extra tidning med min älskade Må bra och bestämde mig för att det var en bra start efter sommaren för att komma in i mitt sunda- och viktminskande tänk igen :)

Så här kommer min vecka se ut:
Måndag: Testa min vardagsmotion + 20 min rask promenad (promenaden ingår inte i vardagsmotionen)
Tisdag: Testa vardagsmotionen + 20 min lugn promenad, 20 min rask promenad, hemträning (övningarna finns i tidningen)
Onsdag: Testa vardagsmotionen + 25 min rask promenad, hemträning
Torsdag: Testa vardagsmotionen + 25min rask promenad, hemträning
Fredag: Vardagsmotionera
Lördag: Vardagsmotionera 7500 steg, 30 min lugn promenad
Söndag: Vardagsmotionera 7500 steg, 30 min rask promenad.

Nu kör vi!!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Anna

Annars kan du testa det jag har gjort. Lite "hemgjord" GI. Har skippat potatis, pasta, ris och bröd sedan februari och gått ner 10 kg. Enkelt och utan att ha gett avkall på någonting. Fö äter & dricker som vanligt och har inte ökat motionen.

2011-08-23 @ 11:41:56
URL: http://www.maybetails.se
Postat av: Malin

Tack för tipset!!

2011-08-23 @ 11:45:53
URL: http://phalokopias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0