Älskade mallefjant!

Åkte iväg till klubben idag med bara Tiili för att hon skulle få en ordentlig genomkörare! Vi började med en svår agilitybana som hon gjorde riktigt bra när jag skötte mig ;) Så länge jag visade rätt så gjorde hon rätt :) Sen övergick vi till lite lydnad vilket hon verkligen var sugen på. Hon skötte sig superbra och gjorde sättandet jättefint vilket hon brukar slarva med, läggande och ställande likaså :) Sen körde jag sändande till konen och rutan och idag var det minsann inga problem att hitta rutan oavsett var jag ställde den, tokan! Däremot funkade inte fjärren alls idag, men så är hon ju en mallfjant oxå och allt kan ju bara inte funka samtidigt ;) Sist så hjälpte Ingela mig med en vittring så jag fick det tävlingsmässigt vilket jag väldigt sällan tränar på och idag gjorde hon den så JÄVLA fint!!! Hon sprang ut till pinnarna, luktade på rätt, luktade vidare på några pinnar till, vände och tog rätt :D YIPPI!!!! Min älskade, duktiga mallefjant <3 Det känns verkligen bra att åka hem från klubben efter ett sådant lyckande!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0